BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 28, 2010















MAJLIS PELANTIKAN RAKAN EXCO UKLK....

Aku dan gang2 kamching aku telah dilantik sbg RE UKLK... hihi... bangga jg la..ya la..bkn senang nk jd RE ni..tp syukur kami terpilih untuk menjadi RE Unit PDI...Sebelum ni aku dan kwn2 aku x pernah amik kesa hal2 mcmni..besa la da ada persepsi masing2 yg mls nk memBz kn diri...majlis ni dibuat di Auditorium Utama. Majlis ini diadakan selain untuk pelantikan RE, ia juga dibuat untuk merapatkan hubungan JMKLK dgn RE... Pada majlis tersebut, baru la aku kenal siapa Pengetua dan Felo2 UKLK. Sebelum ni, aku x ambik pot pun tentang hal ni...huhu.. tapi best arr majlis ni.. En.Samsudin (pengetua uklk) pon peramah...apa2 pn aku hepi sapa aku x sabar nk kongsi kt korang smua..pict ni msti sma mcm kt blog kwn2 aku yg lain..besa la kongsi kamera sama..huuhu

0 comments: